[Talk-cz] Gradiozni experiment tendujici ke konvergenci disputace o notaci adresnich elementu

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Pondělí Červen 8 17:21:38 UTC 2009

Radomír Černoch píše v Po 08. 06. 2009 v 18:03 +0100:

> Nejsem si jistý, jestli to chápete jako výhodu nebo nevýhodu. Mně se
> líbí, když se různé systémy číslování zbytečně nemíchají do jednoho
> tagu. Zvláště pak když jeden z nich je taková specialitka jako číslo
> evidenční.

Beru zpět.

Váš návrh počítá s tím, že tato čísla nebudou pro renderer potřebná
(tomu bude stačit housenumber). Pak nemá smysl jejich názvy po světě
sjednocovat.

--
Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx