[Talk-cz] Gradiozni experiment tendujici ke konvergenci disputace o notaci adresnich elementu

Radomir Cernoch radomir.cernoch na gmail.com
Čtvrtek Červen 11 09:37:39 UTC 2009

Pavel Machek píše v St 10. 06. 2009 v 23:00 +0200:
> Ahoj!

> Stejne jako to nenapovi conscriptionN.
>
> Kdyz to chcem popisny... co takhle in_street=123 (c.o.) a in_town=345
> (c.p.). Kopirovat tam ze je to number je imo nesmysl (kazdy to vidi),
> a tohle presne vystihuje vyznam...
> 								Pavel

Ahoj,

taky už jsem o podobném nápadu přemýšlel. Řekl bych, že v případě ulic
je lepší. Název naznačuje, že neobsahuje „číslo ulice“ ale „číslo v
rámci ulice“.

Váhám však nad vypuštěním 'number'. Není pak divné, že budeme mít
'addr:housenumber' a vedle toho tagy bez "number"? Co raději použít
'addr:instreetnumber'? Nepočítám-li prefix, stále jsme v doporučovaném
limitu 15 písmen.

Ještě víc váhám u číslo popisného. Ono totiž není definováno pro obec,
ale obecní část. Tedy 'addr:in_suburb'. Jenže malé vesnice nemají
"suburb"... Navíc číslo evidenční je také unikátní v obecní části, mělo
by také být 'in_suburb'.

S pozdravem,
Radek Černoch

--