[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Lukas Kabrt lukas na kabrt.cz
Pátek Leden 22 14:42:58 UTC 2010

> měl bych k tomu ryze praktický dotaz. Jakým způsobem z téhle mapy
> nejsnáze vyříznout oblast která mě zajímá? Při načtení do JOSM se s
> takhle velou mapou nedá rozumně pracovat, každou akci provází
> minimálně několikaminutové čekání.

Jedna moznost je v JOSM si cast zkopirovat do nove vrstvy a pak
pracovat s ni. Chvili to trva, ale jednou se to da prezit.

Dalsi moznost je pouzit osmosis [1]. Prikaz pro orez bude neco jako

osmosis --read-xml file=test.osm --sort-0.6 --bounding-box top=50.69
left=15.76 bottom=50.27 right=16.5 clipIncompleteEntities=true
--write-xml file=result.osm

Nekdo me treba doplni s dalsimi moznostmi.

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Osmosis
--
Lukas