[Talk-cz] Import komínů

LM_1 flukas.robot+osm na gmail.com
Pátek Březen 9 22:04:32 UTC 2012

Tak jsem se ptal a s importem není ze strany KODA problém, otázka je
co (a jak) importovat. Kromě faktu, že je někde komín, z jakého
materiálu a jak vysoký mají informace o tvaru a přístupnosti.
Co myslíte?

Navrhuji:
man_made=chimney
height=1....999
material=metal|brick|concrete (způsob výstavby litý/tvárnice/segmenty)
bych nechal na zvláštní databázi
source=KODA nebo podobně
ref:koda=číslo v koda - kvůli identifikaci a pořípadnému pozdějšímu updatu
minimálně do poznánky tvar, ochozy, žebříky...

Pro vlastní import by měly jít zrecyklovat skripty na import měst a
vesnic (vyhledání bodu v okolí a přidání parametrů/vytvoření nového
bodu...)

Lukáš Matějka (LM1)