[Talk-ee] Põhikiri, mustand 1

Margus Värton margus at dakar.ee
Wed Jul 29 20:14:01 BST 2009

Tere,

käesolevaga postitan MTÜ Avatud Kartograafia Selts põhikirja projekti ja
muude asutamisdokumentide põhjad. See on mustand, millele ootan
tagasisidet, iseäranis eesmärkide ja põhitegevuste osas. Ka liikmelisuse
osas on võimalusi - kas aktsepteerida liikmetena juriidilisi isikuid,
näiteks? Praegu jätan ma selle võimaluse lahti ning ma tegelikult lausa
loodan, et me saame liikmeskonda ka meie tegevust toetavaid ettevõtteid,
omavalitsusorganeid ning miks mitte ka riigiasutusi... Ilmselt ei saa
juriidilistest isikutest MTÜ liikmed olla OSM Foundationi liikmed - või
kuidas? Jaak, saad seda Nicki käest uurida?

Palun tekst võimalusel hoolega üle vaadata - ma olen inspiratsiooni
saanud kolmest erinevast põhikirjast ning seega on võimalik, et miski on
topelt käsitletud või et kusagil on vastuolud - näiteks protsentide ja
juhatuse liikmete arvu küsimuses, samuti

Edasised sammud on järgmised:
1. saavutada kokkulepe põhikirja osas;
2. allkirjastada ning notariaalselt tõestada asutamisleping - kui me ei
tee seda elektrooniliselt, mis juhul, kui Andre tahab asutajate hulgas
olla, on pisut keeruline;
3. Allkirjastada põhikiri - seda teevad kõik asutajad koos ning selleks
on vaja valida ka juhatus;
4. Esitada kohtu registriosakonnale avaldus mittetulundusühingute ja
sihtasutuste registrisse kandmiseks - seda saavad teha juhatuse liikmed
koos;
5. Esitada kohtu registriosakonnale sidevahendite loetelu - piisab ühest
juhatuse liikmest.
6. Võtta vastu otsus OpenStreetMap Foundationiga assotsieerumise kohta.

Juhatuse vahetumisel on siis oluline teavitada registriosakonda
sidevahendite loetelu muutustest, aga see on juba tulevik. Praegusel
hetkel on mulle pisut ebaselge, kuidas MTÜ tulumaksusoodustuse alla saab
- uurin homme.

Huvilistele postitan siia ka OSM Foundationi asutamislepingu.

Nende 5 punkti läbimisel ongi MTÜ asutatud ning kuuenda punktiga oleme
ka OSM Foundationi assotsieerunud liikmed - juhul kui nad meid
aktsepteerivad :).

- M -