[Talk-ro] Coordonate și coduri poștale

Strainu strainu10 at gmail.com
Sat Sep 25 16:22:55 BST 2010

Azi n-aveam nimic mai bun de făcut decât să-l gugăluiesc pe Steve
Coast și am dat de-un proiect de-al lui legat de codurile poștale [1].
Între timp la englezi problema s-a rezolvat, la noi încă nu (baza de
date cu adrese și coduri poștale se vinde [2], bănuiesc eu scump). Am
observat totuși că pe situl poștei române există o hartă pentru
fiecare oficiu poștal, ceea ce înseamnă că există cel puțin informații
parțiale cu privire la relația coordonate->coduri poștale.

Plecând de la asta, am câteva întrebări:
1. Există pe undeva pe net baza de date cu coduri poștale și
localități din Romania disponibilă liber (nu doar scraping de la posta
romana)?
2. Ar fi utilă o bază de date cu coordonate și coduri poștale? Am
văzut că în state sunt folosite la greu codurile poștale pentru
localizare, dar nu înțeleg prea bine la ce exact.
3. Oare am șanse să obțin informațiile privitoare la coordonatele
oficiilor poștale în baza unei cereri pe legea 544? Dacă ar fi avut un
email de contact pentru așa ceva aș fi încercat deja, așa trebuie să
aștept cel puțin până luni să sun/trimit scrisoare.

[1] http://www.freethepostcode.org/
[2] http://suport.posta-romana.ro/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=134&nav=0