[Talk-tn] Road network improvements in Tunisia

Andrew Wiseman andrew_wiseman at apple.com
Jeu 13 Sep 20:17:54 UTC 2018

Hello OSM Tunisia,

My name is Andrew Wiseman, I work for Apple on the Maps team. My team is interested in doing some work on the road network in Tunisia on OpenStreetMap, things like adding missing roads, making sure roads connect properly, fixing incorrect alignments with GPS traces, ensuring road classifications are consistent, and other similar issues.

Are there places you know of that need improvement or types of problems you see frequently?

We have a Github page here about the project: https://github.com/osmlab/appledata/issues/116

Thank you,
Andrew
Apple, Inc.

////

Bonjour OSM Tunisie,

Je m'appelle Andrew Wiseman, et je travaille pour l'équipe d'Apple Maps. Mon équipe est intéressée à travailler sur le réseau routier au Tunisie dans OSM - ajouter des routes manquantes, s’assurer que les routes se connectent correctement, réparer les alignements erronés avec les traces GPS, s'assurer que les classements routiers sont cohérents, et réparer d'autres problèmes similaires.

Est-que vous avez des suggestions sur les domaines à améliorer ou les types de problèmes que vous rencontrez fréquemment?

Nous avons une page Github ici sur le projet: https://github.com/osmlab/appledata/issues/116

Cordialement,
Andrew
Apple, Inc.