[Osmf-talk] Simon Poole resigns

Michael Kugelmann MichaelK_OSM at gmx.de
Tue Oct 28 01:12:24 UTC 2014

Hello Simon,
> After collecting my thoughts a bit, I've blogged on how I see the
> situation.
thank you for all the work you have done for OSM and the OSMF.
Especially thanks for start of cleaning up the open issues that have
been left over from previous years (or to say bords?)!

You can be pride of what you acieved by hard, persistend and cautious
work instead of just doing all the talking. IMO it is a real loss for
the board that you stepped down...

--------------- maybe I write it also down in German -----------------------
danke für die Arbeit welche Du für OSM und die Foundation geleistet
hast. Im besonderen dafür, dass Du angefangen hast die ganzen Themen
aufzuräumen, welche in den vergangenen Jahren liegengeblieben sind (oder
sollte ich schreiben" welche die vorhergangenen Boards nicht
vorangebracht haben"?)!

Du kannst stolz darauf sein, was Du mit harter ausdauernde Arbeit auf
eine sehr zurückhaltende Art und Weise erreichst hast und nicht durch
große Worte ohne Taten. Aus meiner Sicht ist Dein Rücktritt ein großer
Verlust für das Board...

Best regards,
Michael.