[Talk-ba] Meetup u BiH

Michal Fabík michal.fabik at gmail.com
Wed Dec 13 20:25:02 UTC 2017

On 10.12.2017 22:03, Radovan Đaković wrote:
> Odlićno. I ja sam u toj doba (27.12.2017 do 08.01.2018) na
> prostorima.... ali sam u Prijedoru i neču moči otiči za Sarajevo. Ako
> hočeš (hočete) možemo se i u prijedoru nači. Znam jedan fin i ljep kafić

Zdravo Radovane,
moram priznati da mi je Prijedor nešto daleko da idem tamo samo za jedan
dan, a za Više dana neću imati vremena. Eventualno bih razmislio da se
pojavi više ljudi iz tih krajeva.
Šta kažeš da se nađemo negdje otprilike na pola puta, recimo u Jajcu,
Travniku, ili negdje slično?
Pozdrav,

--
Michal Fabík