[Talk-ba] Pruge

Michal Fabík michal.fabik at gmail.com
Mon Jul 10 20:04:47 UTC 2017

Pozdrav,
više nisam mogao da gledam stanicu u Sarajevu, kako šine vode u pravom
uglu itd., pa sam sve precrtao, uključujući i sve sporedne kolosijeke
koje vode u (bivše) fabrike po gradu, odnosno bar ono što se vidi od
njih. Evo stanja prije i poslije: http://imgur.com/a/aAn2n

Tom prilikom sam primijetio da je pruga koja vodi iz centra grada u
depoe u Rajlovcu označena sa railway=abandoned, pa sam je promijenio u
railway=disused, jer to, po meni, bolje odgovara stvarnom stanju (vidi
definicije na https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:railway).

Ako neko ima prilike da provjeri, trebalo bi vidjeti šta još ostaje od
pruga u krugovima fabrika - satelitski snimci u nekim mjestima nisu baš
jasni, ali izgleda da ima čak i slučajeva da ostaci pruge nestaju u zidu
nove zgrade (magacina ili čega već) i nastavljaju se u istom pravcu sa
druge strane. Svakako bi trebalo docrtati sve kolosijeke oko depoa u
Rajlovcu.

Upravo dok sam radio na ovom, korisnik Richard je objavio zanimljiv post
o željezničkim nadvožnjacima i skupljanju podataka o ograničenjima
visine ispod istih pomoću Mapillaryja:
http://www.openstreetmap.org/user/Richard/diary/41858
Glavnih željezničkih pruga nema baš previše u BiH, tako da bi se svi
nadvožnjaci teoretski mogli pregledati u razumnom roku:
http://overpass-turbo.eu/s/qjg

Pozdrav,

--
Michal Fabík