[OSM-talk-be] Geotagging workshop in Brussel

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Fri Aug 1 15:12:05 UTC 2008

Beste BE,

Onderstaande namens Henk, die mij vroeg dit aan BE te posten:

Beste mensen,

In de week van 15 september wordt een workshop gehouden over geotagging
en locative media. Ze zoeken nog een x-aantal mensen die wat workshops
in het veld willen geven.  Heeft een van jullie tijd en zin?

Waar gaat het ongeveer om.
Doelgroep zijn ontwerpers, kunstenaars, etc. Dus niet zozeer techneuten.
Het event duurt een week. De eerste twee dagen zijn indoor, en zal door
iemand worden verzorgt die wat meer ingaat op de kunst van het wandelen
(wat zie je eigenlijk) en geo-based technieken. De twee/drie dagen
daarop volgend gaan de mensen de straat op met een GPS om data te
verzamelen en deze worden later die dag verwerkt.
Het verwerken zal op verschillende wijzen worden gedaan. Van "simpele"
zaken als foto's en video's op Google Maps/Earth zetten tot mogelijk een
eigen kaart maken. Maar alles vanuit een artistiek perspectief.

Kortom, wie heeft zin om een of meerdere dagen enkele creabea's te
helpen met het maken van leuke dingen?

Ik weet, deze info is wat beknopt. Bel of mail (af en toe ben ik ook op
Skype te vinden id=toffehoff) even, dan kan ik je wat nadere info geven.

Groet,
Henk Hoff
OSM Nederland

--