[OSM-talk-be] aan Luc Tassaert

spam at daxu.be spam at daxu.be
Thu Aug 28 07:50:31 UTC 2008

Hieronder volgt een persoonlijk bericht aan Luc Tassaert. Ik stuur die via
de mailinglist omdat ik die anders moeilijk kan bereiken.

Beste Luc,

Ik vind het heel tof van u dat je actief meewerkt aan openstreetmap. Je
bent nog niet zo lang actief en in het begin kan je al eens een foutje
maken. Iedereen maakt wel eens een fout tijdens het taggen.

Nu, even ter zake komen: Ik was de wegen in omgeving Staden aan het
bekijken en het viel me op dat er ginder veel wegen over mekaar liggen of
net naast elkaar. Ik heb de details ervan bekeken en blijkbaar hebt u via
JOSM deze wegen erop gelegd. Ik ken de regio en er zijn daar zeker geen
tertiary wegen die op of naast elkaar liggen. Waarschijnlijk hebt u deze
via JOSM geupload zonder te kijken naar de wegen die er al liggen.

Zou u deze fout kunnen corrigeren?

Mvg
Lithion