[OSM-talk-be] Deinze: last call

Ben Laenen benlaenen at gmail.com
Tue Apr 20 10:10:33 BST 2010

Kenny Knecht wrote:
> In de landelijk editie dan nog wel, een volledige pagina!

Ook de papieren versie?

> Trouwens morgenochtend 7u20 yours truely op radio nostalgie over OSM :-)
>
> Vanavond hoop ik wat statistiekjes te publiceren over Deinze, maar alvast
> bedankt allemaal. Alles kan beter, maar ik vond het een denderend succes.

We moeten op de wiki misschien alles eens mooi archiveren over wat er in de
pers verschijnt in België.

Proficiat met het werk dat je gedaan hebt om de pers daar te krijgen alleszins
(was er nu trouwens ook niet een derde krant die de foto in de namiddag
genomen heeft?). Publiciteit is hetgene wat we nodig hebben om de wat verder
afgelegen plekken ook gemapt te krijgen.

Ben