[OSM-talk-be] Mapping party Turhout: Cake is ready

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Sat Mar 27 15:34:01 GMT 2010

Luc Van den Troost wrote:
> Teneinde morgen voor de geintresseerde nieuwkomers - als die er zijn -
> wat materiaal te hebben, om wat te doen te hebben als ik eventueel wat
> 'permanentie ter plaatse' doe, en ook wel om vandaag eens te profiteren
> van het goede weer, heb ik net even wat tracks bijeen gereden met de motor.
>
> 'k heb me beperkt tot een paar wat meer geisoleerde gevallen in Turnhout
> waar vaak slechts enkele straten misten.
>
> Dat betekent dat wellicht van zone's 8, 9 en 13 uit de cake alle
> ontbrekende straten in m'n track steken.
>
> Wees gerust, er blijft nog cake over.

> [...]

Ik heb in de afgelopen week de validator eens op Turnhout losgelaten en daarmee
al een paar dingen gecorrigeerd. Zojuist heb ik een residential area onder
Turnhout gelegd, globaal binnen de ring en ten zuiden van het kanaal.
Uiteraard kan die aangepast worden als Turnhout's bebouwd gebied groter is dan
wat ik van zo'n afstand denk ;)

Ik hoop dat het niet te veel regent, ik was van plan een fiets mee te nemen. Als
ik hem in de auto krijg tenminste.

En ik heb nog een stuk of 10 flyers die ik mee zal nemen.

Groeten,
Maarten