[OSM-talk-be] Doneerde ons kadaster de gebouwen aan TeleAtlas??

Luc Van den Troost luc.antw at gmail.com
Wed Nov 17 13:57:13 GMT 2010

De gegevens ivm bebouwing, huisnummers, edm zijn ook allemaal opgenomen in
de databanken van gis-vlaanderen (op onze kosten en met onze centen)
Bij gis-vlaanderen worden - denk ik - ook licenties op deze data verleend
tegen betaling.
Ik vermoed dat - eerder dan het kadaster - dat de bron is.

Dezelfde gegevens kan je ook allemaal zien op de website
http://zoominopuwdak.antwerpen.be (kies luchtfoto ipv warmtefoto)

Luc/Speedy