[OSM-talk-be] Fwd: Fwd: openstreetmap - sloppenwijk Old Fadama, Accra, Ghana

Luc Van den Troost luc.antw at gmail.com
Thu Sep 29 13:27:27 UTC 2011

Dag Barbara,

Ikzelf verhuis dit weekend naar Munchen en ben de volgende weken maar af en
toe sporadisch in Belgie. Ik merk echter ondertussen dat er al iemand anders
ook gereageerd heeft.

Heel veel uitleg vindt je overigens op de wiki-pagina's van openstreetmap,
en een intressante pagina is alvast
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Map_Features
met een overzicht van de courante zaken die in OSM gemapt worden.

Luc