[OSM-talk-be] Huisnummers

Guy Vanvuchelen guido.vanvuchelen at pandora.be
Fri Feb 24 18:16:09 UTC 2012

Hallo Sander,

Bedankt voor het snelle antwoord. Vermits ik nog nooit van osmosis, osmand, enz gehoord heb, laat staan dat ik begrijp hoe dat werkt, vrees ik dat je oplossing voor mij voorlopig te moeilijk zal zijn.  Als je denkt dat het met niet al te veel moeite duidelijk zou kunnen zijn dan mag je bij gelegenheid eens proberen of het mogelijk is.  Maar er is zeker geen haast bij. Ondertussen probeer ik regelmatig nog wat huisnummer in te brengen.

Mvg

Guy