[OSM-talk-be] rendle

Jo winfixit at gmail.com
Wed Jan 11 18:13:51 UTC 2012

>From rendle <http://www.openstreetmap.org/user/rendle> [image: Anon_small]
Subject Re: ODBL
 Date 6 August 2011 at 13:03

On 2011-08-03 20:07:39 UTC Polyglot wrote:

> Hallo rendle,
>
> Je bent wel bijzonder actief geweest, regio Aalst en omstreken. Zou 'k
mogen vragen waarom je je niet akkoord kan verklaren met de ODBL?

> Jo

Dag Jo,

Ja, na enkele jaren mappen krijg je wel wat bij mekaar :)
Wat ik verkeerd vind is dat de OSMF nu de touwtjes in handen krijgt.

Met vriendelijke groeten,

Ivan

Zijn bezwaar lijkt dus principieel te zijn. Waarvan de OSMF dan wel de
touwtjes in handen krijgt, is me niet helemaal duidelijk.
Het is dus niet dat hij onbereikbaar is, al heb ik sindsdien niets meer van
hem vernomen.

Groeten,

Polyglot