[OSM-talk-be] rendle

Jo winfixit at gmail.com
Wed Jan 11 19:34:12 UTC 2012

Ik had begrepen dat voordat ze in de toekomst kunnen overgaan tot een nieuw
licentiewijziging, dat er dan een 2/3e meerderheid moest zijn van de op dat
ogenblik actieve mappers die ermee moet instemmen.

Polyglot

Op 11 januari 2012 20:31 schreef Sander Deryckere <sanderd17 at gmail.com> het
volgende: