[OSM-talk-be] App voor iPad

Ivo De Broeck ivo.debroeck at gmail.com
Fri Jan 20 14:51:30 UTC 2012

1) zonder apple-ID kan je geen app gebruiken (gratis of betaald), Als je
een iPad hebt ga ik ervan uit dat je ILOE dan wel kan betalen.
2) natuurlijk werkt dat allemaal op een ipad en even goed als op een
normale computer, ILOE is dan ook een app speciaal voor een iphone (dus op
een kleiner scherm). Alle app's voor iphone kan je ook draaien op een ipad,
alhoewel dit nogal gek is (een klein scherm op je ipad, eventueel in te
zoomen op 2x), maar et werkt.

Ivo De Broeck
Valleilaan 13
3360  Korbeek-lo