[OSM-talk-be] GRB open data

Glenn Plas glenn at byte-consult.be
Fri Dec 4 12:28:42 UTC 2015

Misschien wel een opmerking, ik ben al enige tijd het GRB aan het
vergelijken (visueel) met OSM, en er zijn wel een aantal plaatsen waar
het GRB letterlijk achterloopt op de feiten.

Vaak is enkel de voorgevel correct maar in de 'diepte' gaat het vaak de
mist in, dus steeds combineren, AGIV+GRB

De accuraatheid hangt sterk van van de verantwoordelijk per gemeente/stad.

Heeft iemand soms een link naar de vector data representatie van het GRB?

Er zijn wel vaak plekken in vlaanderen die bijna totaal geen building
hebben staan, bv : Stekene.

Glenn