[OSM-talk-be] missing maps in Gent

Jo winfixit at gmail.com
Fri Dec 4 18:24:25 UTC 2015

Daarvoor wil ik me ook wel verplaatsen naar Gent. (Eerst 's kijken hoe het
gaat in Antwerpen volgende week).

Is er trouwens iemand die 20-30 USB sticks zou kunnen sponsoren? Ik ben een
stick aan het klaarmaken waar JOSM al volledig geconfigureerd op staat. Net
nog een goeie tip gezien over one click presets, waarvan knoppen kunnen
gemaakt worden voor de taakbalk. Dan wordt het wel heel gemakkelijk en zie
ik persoonlijk geen reden meer om te proberen behelpen met iD.

----

That seems like a good reason for me to go and visit Gent, but maybe I
should first wait and see how well it goes in Antwerpen, next week.

By the way, is there somebody who would like to sponsor 20-30 USB sticks
for the Mapathon in Antwerpen? I'm preparing sticks with JOSM and Java
preinstalled, fully configured. Today I saw a great tip on the HOT mailing
list, proposing to create one click presets, for which buttons can be
created on the toolbar. Really convenient. At that point I don't see a
reason anymore to make do with iD, even for the beginners.

Jo