[OSM-talk-be] kaartje om ontbrekende wegen te vinden op basis van GRB

joost schouppe joost.schouppe at gmail.com
Tue Dec 8 08:55:03 UTC 2015

Hey Pieter,

Ik heb zelf ook een lichte vorm van kleurenblindheid, groen-rood. Vandaar
dus mijn keuze voor rood-blauw.

Het is een nogal primitieve benadering: ik stel nergens in dat er iets
paars moet zijn, het is gewoon dat blauw bovenop rood paars uitslaat.
Welke twee hoofdkleuren zou je voorstellen? Ik kan gemakkelijke een
kopietje maken van die kaart met andere kleuren.