[OSM-talk-be] kaartje om ontbrekende wegen te vinden op basis van GRB

joost schouppe joost.schouppe at gmail.com
Tue Dec 8 11:28:51 UTC 2015

Hoi Glenn,

Voor zover ik het WVB bestand begrepen heb, is alles dat erin zit opgemeten
en zou er dus niets in mogen zitten dat nog niet bestaat.
Als je zo'n situatie zou tegenkomen, laat het mij zeker weten, dan check ik
eens wat er precies aan de hand is.

Glenn, Pieter,
Zo'n stijl bijeenklikken is echt een makkie in Mapbox Studio, dus doe maar
een voorstel en ik probeer het eens in de praktijk. Een stijl-voor-overdag
is zeker niet uitgesloten :)

Joost @
Openstreetmap <http://www.openstreetmap.org/user/joost%20schouppe/> |
Twitter <https://twitter.com/joostjakob> | LinkedIn