[OSM-talk-be] Fietsknooppunten West-Vlaanderen Cyclisme Flandre occidentale

joost schouppe joost.schouppe at gmail.com
Tue Dec 15 18:25:47 UTC 2015

Marc Portier van WestTour zei via Twitter het volgende:

alle consumenten-info over de voortgang is te vinden op
http://www.westtoer.be/nieuwfietsnet
de data-ontsluiting gebeurt voor heel Vlaanderen door @toerisme_vla via
http://toerismevlaanderen.be/opendataen
http://trip.toerismevlaanderen.be/gdi/
het werk van @toerisme_vla op die sets is niet min, de data zal
vermoedelijk samen met onze kaarten rond maart beschikbaar zijn
bedenk dat dergelijke netwerken levende materie zijn, #zeerbereid om
zinvolle samenwerking te bespreken

Dus ik heb Marc uitgenodigd om hier op de conversatie in te pikken. En als
er West-Vlamingen zijn die geïnteresseerd zijn: neem contact op, zou ik
zeggen.

Joost @
Openstreetmap <http://www.openstreetmap.org/user/joost%20schouppe/> |
Twitter <https://twitter.com/joostjakob> | LinkedIn