[OSM-talk-be] Fietsknooppunten West-Vlaanderen Cyclisme Flandre occidentale

Marc Gemis marc.gemis at gmail.com
Wed Dec 16 11:28:20 UTC 2015

Dat klopt inderdaad, de wandelknooppunten in en rond De Schorre in
Boom zijn bv. al 3 keer gewijzigd de laatste 5 jaar. Grote wijzigingen
en nieuwe stukken worden altijd aangekondigd, dan weet je waar je moet
gaan kijken. Kleine wijzingen kom je niet te weten.  Ik heb al wel
eens voorgesteld bij de Provincie Antwerpen om een nieuwsbrief uit te
geven met alle wijzigingen, dan weet je tenminste waar je moet gaan
kijken.

In het Pajottenland is er ook nog een stuk dat nu anders ingetekend
staat dan oorspronkelijk gepland. Het ontbrekende stuk + verplaatsen
paaltjes zou iets voor dit najaar geweest zijn. Heb nog geen tijd
gehad om er te gaan kijken.

mvg