[OSM-talk-be] Fietsknooppunten West-Vlaanderen Cyclisme Flandre occidentale

Guy Vanvuchelen guy.vanvuchelen at gmail.com
Wed Dec 16 17:38:02 UTC 2015

Je moet wel een hele dosis zelfvertrouwen hebben om zo'n cursus te durven geven. OSM en JOSM zijn immers zo uitgebreid dat waarschijnlijk niemand alle details kent. Bovendien komen er regelmatig problemen ter sprake in Talk.be en meestal blijven ze onopgelost.
Het opstellen van een cursus zou voor veel beginners en waarschijnlijk voor veel peters en meters al een hele stap in de goede richting zijn.  Zelf zie ik me niet bekwaam op zo'n cursus op te stellen maar ik zou bijvoorbeeld wel zo'n cursus kunnen illustreren met schermafbeeldingen.

Guy Vanvuchelen