[OSM-talk-be] publieke telefooncellen / public telephones

Ruben Maes ruben at janmaes.com
Mon Jul 27 20:15:21 UTC 2015

Ik heb net een mail gekregen van een nieuwe mapper die ik een
welkomstbericht had gestuurd. Hij vraagt of er een manier is om alle
telefoonhokjes in één keer te verwijderen.

Natuurlijk kan ik hem daarmee helpen, maar ik wou even vragen of
iemand er bezwaar tegen heeft als ik met Overpass alle
amenity=telephones met operator~[Bb]elgacom|[Pp]roximus in JOSM laadt
en ze verwijder?