[OSM-talk-be] openpoimap voor verkeersborden in Belgie

Pieter Colpaert pieter.colpaert at okfn.org
Thu Jul 30 09:57:51 UTC 2015

Hey all,

Bij de Vlaamse overheid ben ik bezig met een project rond het openen van
data rond mobiliteit en het schrijven van een visietekst, vanuit mijn
job als onderzoeker bij UGent.

In deze context een vraagje:

Wanneer zouden jullie bereid zijn om aan de slag te gaan met een
databank van verkeersborden? En welke velden moet die minimaal bevatten?
Zouden jullie die integreren zelf al zijn de data daarin van slechte
kwaliteit en moet je zelf nog transformaties doen bovenop de data?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden :)

Pieter