[OSM-talk-be] openpoimap voor verkeersborden in Belgie

Glenn Plas glenn at byte-consult.be
Thu Jul 30 15:27:18 UTC 2015

On 30-07-15 13:01, Ben Laenen wrote:
> [...]

Officieel volgens wiki op deze idiote manier waarvan je er een paar van
mij zult vinden in de OSM DB:

traffic_sign=BE:C3;Type-IV

Dat is dat bord.   Wat een fantastisch idee toch om die onderborden niet
onder te verdelen op eenduidige manier.

http://www.wegcode.be/wetteksten/secties/mb/mb-111076/868-hs2art13

Maar Type-IV zegt niet wat er op het bord staat.  Best wel annoying punt
van verkeersborden in dit land.

Glenn