[OSM-talk-be] publieke telefooncellen / public telephones

Ruben Maes ruben at janmaes.com
Thu Jul 30 18:43:31 UTC 2015

Op donderdag 30 juli 2015 heeft Ben Abelshausen <ben.abelshausen at gmail.com>
het volgende geschreven:
> Hey,
> Ik ben het wel eerder eens met de opmerking van woodpeck.
> We corrigeren bushaltes van de lijn, vinden fouten in data van het AGIV,
ik denk dat het niet onrealistisch is om te stellen dat proximus ook niet
100% zeker weet waar alle telefooncellen staan. Ze zijn dan misschien niet
meer actief, maar ze bestaan misschien nog wel.

Als ze niet meer werken, moeten ze verwijderd worden. Voor een winkel die
weg is laat je ook de shop-tag niet staan.

> Wat in de pers komt is trouwens nooit echt te vertrouwen, zouden de
journalisten overal gaan kijken zijn, of zijn ze aan het mailen geweest met
mensen bij proximus?

Goed punt. Ik vertrouw de pers ook al lang niet meer en naar ik gehoord heb
staat het hokje er hier en daar wel nog. Maar je zal de telefoon als die er
nog in zit niet meer kunnen gebruiken.

> Ik ben dus duidelijk tegen het verwijderen op deze manier zonder lokale
kennis van zaken.

Het allemaal met de hand verifiëren klinkt leuk maar zoveel actieve mappers
hebben we niet ...