[OSM-talk-be] publieke telefooncellen / public telephones

joost schouppe joost.schouppe at gmail.com
Fri Jul 31 11:40:11 UTC 2015

Ik vind de redenering "een telefooncel waarvan je 99,9% zeker bent dat ze
weg is laten staan omdat het signaal geeft dat die omgeving verouderd is"
een tikkeltje krom. Bij mijn weten mappen we in de eerste plaats om een
kaart te maken, niet om een tool ter controle van die kaart te maken.
Als je een probleem voor 99,9% kunt oplossen, en daarbij mogelijk een nieuw
probleem van 0,1% van de omvang creëert, dan is dat toch een vooruitgang?

Er is natuurlijk wel iets voor te zeggen om de tag telefooncel te
verwijderen, maar de node te laten staan met een fixme tag om een lokale
survey te vragen.