[OSM-talk-be] Osmose onjuiste "rijstroken"

Marc Gemis marc.gemis at gmail.com
Wed Nov 18 19:45:56 UTC 2015

HIer wat extra informatie voor het oplossen

1) lanes=1;2 is not an integer e.d.
kan natuurlijk niet. Moet 1 getal zijn

2) Conflict tussen *:lanes and *:lanes:*
ben ik precies in de fout gegaan met het mappen van bicycle lanes. die
moeten telkens meegeteld worden. Ik zou nog eens over alle wegen
moeten gaan om die ook in rekening te brengen. Heb er nu eentje
gefixed

3) (change:lanes:both_ways=0) != (lanes:both_ways=1)
komt omdat ik access:lanes:both_ways = no heb gezet, dus zie ik het
nut niet in van een change lanes te plaatsen

4) (change:lanes:forward+change:lanes:backward+change:lanes:both_ways=2)
!= (number=3)
zie 3. ook geen nut

5) (lanes_forward+lanes_backward+lanes_both_ways=2) != (lanes=3)
voor bv. http://www.openstreetmap.org/way/365608035
--> ontbreken van lanes:forward en lanes:backward

enz.

mvg