[OSM-talk-be] Straatnamen op kaart

joost schouppe joost.schouppe at gmail.com
Fri Apr 19 15:34:15 UTC 2019

Dag Philippe,

Zou dit geen oplossing zijn?

https://umap.openstreetmap.fr/nl/map/streets-with-names_317158#18/50.87290/4.18484

Werkt redelijk op mobile, je kan het toegang tot je locatie geven, en als
je niet direct een label ziet, kan je nog klikken om het te krijgen.

Als een weg in blauw verschijnt heeft het een naam. Als er helemaal geen
lijn extra verschijnt, is er gewoon geen naam.

Natuurlijk niƩt geschikt als je gewoon een generieke app wilt.

Joost Schouppe
OpenStreetMap <http://www.openstreetmap.org/user/joost%20schouppe/> |
Twitter <https://twitter.com/joostjakob> | LinkedIn
<https://www.linkedin.com/pub/joost-schouppe/48/939/603> | Meetup