[OSM-talk-be] Status GRB-import tool ?

Denis Verheyden msts_2 at hotmail.com
Sun Jan 20 17:02:01 UTC 2019

Dag iedereen,

Graag wou ik nog eens polsen wat de status is van de GRB-import tool. Ergens in 2017 is de publieke versie uitgezet omdat veel mensen hiermee onbedoelde of verkeerde wijzigingen hebben gedaan.

Voor mij is deze tool echter het middel waarop ik wacht om nieuwe of aangepaste gebouwen toe te voegen/wijzigen in OSM. Het heeft geen zin nu gebouwen te tracen als we ze later opnieuw moeten vervangen door de "officiële" geometrie van A(G)IV. Tot dan beperk ik mij enkel tot toevoegen van nodes of features niet gerelateerd aan gebouwen.

Groeten,
Denis