[OSM-talk-be] Taggen van laadpalen in ondergrondse parkeergarages ?

Midgard midgard+talkbe at janmaes.com
Mon Feb 10 10:45:33 UTC 2020

Als de parking betalend is, kun je ook niet echt de laadpaal gebruiken zonder te betalen, hé.

Zelf gebruik ik capacity:charging[1] op parkings met laadpalen. Het contacttype kun je dan wel niet
meegeven. Hm, socket:*=*[2] rechtstreeks op de parking gebruiken is dan mogelijk. Geen idee of
datagebruikers dat gaan verwachten, het zou misschien best in de wiki geschreven worden dan.

[1] https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key%3Acapacity%3Acharging
[2] https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:socket

Groeten
Midgard

Quoting Pieter Vander Vennet (2020-02-09 16:58:30)