[Talk-br] Mapa brasileiro

Sábado Março 29 21:59:18 UTC 2014

Mas existe um consenso de que o que se assume é pavimentado:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:surface
For roads for motor vehicles there there is normally an assumption that the
surface is *surface*=paved<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:surface%3Dpaved>
unless
otherwise stated.

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Talk:Key:surface