[Talk-br] mapa da área Alcobaça, Jucuruçu e Santo Antônio do Jacinto

Gerald Weber gweberbh em gmail.com
Segunda Setembro 8 20:42:48 UTC 2014

Hi Andreas

welcome to OSM Brasil. Feel free to write in English, a lot of us in this
list will understand and reply.

Any particular reason for your interest in those cities?

best wishes

Gerald