[Talk-cat] Presentació

Jose Luis Infante jlinfante at llefia.org
Thu Aug 1 11:51:17 UTC 2013

Hola a tothom,

sóc en Jose Luis, de Llefià, Badalona. No només em dedico a Badalona i
rodalies. Allà on passo hi afegeixo alguna cosa, com el nom d’un carrer, un
comerç, etc. Veient l’àrea de Llefià, cal molta depuració. La vaig crear fa
uns anys a partir de les imatges (no disposava de GPS) i no és molt
correcte. A veure quan podrem fer servir les dades del cadastre!

Per cert, estic a una associació que ens dediquem a l’ús social de les
tecnologies (www.llefia.org), així que tenim lloc per fer una quedada local
d’OSM. Ara mateix relacionat amb el tema estem mirant de fer servir el
plugin de OSM de Wordpress per un blog d’una coordinadora d’entitats.

Ah, trobo molt interessants els debats que tenim ara a la llista. Miro de
participar com pugui.

Saluts!