[Talk-cat] Sobre com escriure els noms de vies

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Thu Aug 1 18:56:23 UTC 2013

Hola,

penseu que una cosa és la base de dades i una altra és el renderitzador,
això ho comentava en Joan a talk-es.

Quan nosaltres escrivim el 'name' a OSM estem afegint una dada a la base
de dades. Després el renderitzador recull les dades i les dibuixa. Jo
crec que és aquí on es passa de nom a rètol. Crec que el nom no és un
rètol, és un nom.

Perquè? doncs per que al renderitzador li puc aplicar regles, com pot
ser escriure les lletres en majúscules, la primera en majúscula, totes
en minúscula, etc. En canvi a la dada en si no li puc aplicar cap regla,
la regla s'aplica quan s'utilitza la dada.

Salut!

On 01/08/13 19:29, Isaac Hero wrote:
> Estic d'acord amb tu, continuaré fent servir tant majúscules com
> minúscules coherentment en la nomenclatura de cada carrer, ja que
> considero que son Rotulacions.
>
> Isaac Hero
>  iPad
> www.Hero.cat <http://www.Hero.cat>

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA