[Talk-cat] Sobre com escriure els noms de vies

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Thu Aug 1 19:49:25 UTC 2013

L'ideal seria poder separar la part a renderitzar i traduir (carrer
de,Carrer de, C/, CARRER DE,x,y,z) de la "no renderitzable" (Francesc
Macià) (tot i que reconec que no tinc ni idea de com possibilitar-ho
tècnicament).
També m'agradaria saber si escrivint-ho en minúscules o majúscules realment
perdem informació o en guanyem i més després de veure les garrotades i
linxaments que sembla que hi ha a talk-es sobre toponímies i normatives
(weno, sobre qualsevol tema, no us enganyaré pas, per si algú no hi és) .No
sé si aquestes coses podríem decidir-les per majoria o posar-nos d'acord,
per a que mínim els mapejadors de talk-cat ho fem d'igual forma sense que
tinguem a sobre la consciència de cascar les dades del mapa (jo em
preocuparia abans que tots els carrers del país estiguessin al mapa, que el
nom que tenen, però això ja són figues d'un altre paner ;)

Salut i mapes
yopaseopor