[Talk-cat] accents a talk-cat

Miquel Morell mmorell08348 at gmail.com
Fri Aug 2 07:38:44 UTC 2013

solucionat:
ja veig tots el accents i d'altres caracters exotics (exotics per el
americans, es clar)
accedint a la configuració de la llista i marcant la opció de text en
format MIME en lloc de text pla, tal i com deia Isaac Hero.
salut
miquel

El dia 1 d’agost de 2013 20.44, Miquel Morell <mmorell08348 at gmail.com> ha
escrit: