[Talk-cat] Sobre com escriure els noms de vies

Fermí Tanyà fermi_t at gmx.net
Fri Aug 2 07:50:52 UTC 2013

Estic d'acord amb vosaltres, les dades són les dades i han d'estar en
minúscules tal com diu la norma, i el renderitzador s'ha d'encarregar de
presentar-ho com convingui.

Trobo important fer la diferenciació de capes: capa informació i capa
presentació. No podem deixar que la idea de com volem que es presenti
afecti a la informació que introduim.

Jo també m'apunto a partir d'ara a fer-ho en minúscules excepte els noms
propis i el nom del carrer.

Fermí

P.S.: No he tingut temps d'entrar a la wiki, però algú va recollint tots
aquests comentaris, opinions i conclusions? Recolzo la idea de crear una
guia en català perquè els que som nous puguem tenir una referència
senzilla de com mapejar :)

Al 01/08/13 21:25, En/na Joan Montané ha escrit: