[Talk-cat] Proposta de classificació física de les vies

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Sun Aug 4 20:06:54 UTC 2013

Em sembla una molt bona idea i hi estic d'acord.Crec que és una
classificació que s'adiu prou amb un mapeig real, adaptat a les nostres
vies i a la nostra situació d'avui en dia i a més, trobo un gran què el
superar dificultats pel que fa a les classificacions i altres disparitats
de criteri que es solen donar en aquestes coses.
    Així que no em queda més que felicitar a l'Àlex i tenir en compte els
seus criteris a l'hora de mapejar.Bona feina!

Què en pensa la resta de la llista?

Salut i mapes
yopaseopor