[Talk-cat] Alternativa al talk-cat i possible reunió

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Mon Aug 5 21:55:32 UTC 2013

Hola,
Jo sóc del parer que cal que ens esforcem per centralitzar-ho tot a la
llista i a la wiki. La web i perfils a les xarxes socials els
reservaria per la difusió del projecte, no pels debats.
Els tags que apareixen a Map Features es discuteixen, voten i
consensuen únicament a través de llista i wiki, i amb participants de
diverses nacionalitats! I es pot fer. De fet, és la manera de garantir
que qualsevol pugui manifestar-se, tot queda registrat i disponible, i
de fet és l'estàndard que s'utilitza a les comunitats OSM.
De totes maneres penso com tu que cal posar una mica d'ordre, una
trobada via xat podria ser una opció.
Per part meva, si puc la setmana que ve miro d'anotar algunes coses a
la wiki de les que han anat sortint a la llista per intentar ordenar
una mica, i no deixar idees/propostes aparcades. Evidentment si algú
se m'avança, cap problema! Jo si ho faig ja passaria l'enllaç a la
llista.
Malgrat el desgavell, em quedo amb la il.lusió i activitat de la llista ;)
Salut!

ALBERT

PD: Escric des del móbil, perdoneu brevetat, errades, etc

El dia 05/08/13, Carlos Sánchez <erielkhan a gmail.com> ha escrit:

--
*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí