[Talk-cat] renderitzador fidel al OSM

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Tue Aug 6 07:38:02 UTC 2013

Per GPS no sé com està el tema, però l'Osmand per Android permet
modificar un fitxer render.xml (em sembla que es diu), per ajustar el
renderitzat vectorial a les nostres necessitats.
Salut!

El dia 06/08/13, xevi <xbarnada a gmail.com> ha escrit:

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló
www.konfraria.org • @La_Konfraria <http://twitter.com/La_Konfraria>