[Talk-cat] Mapeig i Futur 3D

xevi xbarnada at gmail.com
Thu Aug 8 06:35:06 UTC 2013

Hola,esta molt be el que vols fer tot i que falten dades com l'elevacio
del terreny que no estan incloses en les dades d'OpenStreetMap.
Fa un temps vaig preguntar al creador de OpenCyclyemap d'on treia les
dades per generar les corbes de nivell i em va dir que les treia del
STRM de la NASA (http://www2.jpl.nasa.gov/srtm/ ).Tot i aixo a Espanya
hi ha les dades del IGN que et podrien servir si no en vols fer un us
comercial.Les pots baixar aqui
( http://centrodedescargas.cnig.es/CentroDescargas/buscadorCatalogo.do?codFamilia=MDT05 )
No se si et pot ajudar tambe pero hi ha una aplicacio per convertir les
dades d'OSM a un objecte OBJ que son els que es solen fer servir per fer
modelats 3D http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM2World

Salutacions