[Talk-cat] Alternativa al talk-cat i possible reunió

jordi castells jordi.kstells at gmail.com
Fri Aug 9 14:28:47 UTC 2013

Bones.

Jo sóc de la opinió que la llista i la wiki haurien de ser suficents. Però
mentre
no hi hagi com a mínim un "secretari" o algú que es dediqui a modificar la
wiki
amb les decisions preses això seguirà sent un desgavell d'idees :-)
De moment van sortint temes, i això és bo, idees amunt i avall amb la gent
que
ha anat treballant amb OSM a Catalunya.

Però ens hem d'organitzar, i acceptar algun model de funcionament, de manera
que quan es pren una decisió, tothom segueixi la metodologia establerta
i no ens anem trepitjant els uns als altres.

La Web, coincideixo amb l'Albert, hauria de ser simplement de difusió.

Per altra banda, no trobo tampoc malament organitzar una trobada algun dia,
posar-li cara a cada persona sempre és bo. Per mi, tot i la distancia, si és
amb un cafetó millor :-)

Salut!

*--Castells--*
http://jcastellssala.wordpress.com