[Talk-cat] Relacio Catalunya

jordi castells jordi.kstells at gmail.com
Fri Aug 9 14:32:59 UTC 2013

Bones

No se pas com estas treballant, però osm2pgsql l'únic que fa és emplenar la
informació
a la teva base de dades PostGIS. I sembla que hi ha hagut algun problema.

Si dius que les dades son a la BD però en format LINESTRING en comptes de
POLYGON, pots
fer la transformació en qualsevol de les capes que utilitzis. No se si JSOM
ho permet.

Així a primera vista, ho podries fer a la Base de Dades mateix:

Busca a la base de dades on es la linia de Catalunya. I guardar-la com a
Area.

select ST_BuildArea(collect(the_geom)) from mytable where <selecciona aquí
la linia>;

Ho he pensat un xic al vol, Ja em diràs.

Salut!

*--Castells--*
http://jcastellssala.wordpress.com