[Talk-cat] linies de bus

Miquel Morell mmorell08348 at gmail.com
Mon Aug 12 18:00:15 UTC 2013

Hola

Estava afegint algunes línies de bus al maresme i ara tinc dubte de si ho
faig be.

el dubte ve per que he vist que les línies de bus de Mataró estan fetes
diferent de com jo ho faig.

El que jo faig (des de potlatch) es crear-les com una relació.

Es a dir defineixo la línia de bus i llavors tram de carrer a tram de
carrer vaig assignant la relació . (de la mateixa manera que creo rutes de
bici com el GR92)

El que he vist a les línies de bus de Mataró es que estan definides com una
línia mes dins el mapa, la qual cosa es molt mes còmode de fer que anar
assignant relacions i tallant trams per adequar-los a la línia del bus.

Quin es el mètode que recomaneu?

I ja posats a parlar de bussos:

A les característiques de la línia jo poso el següent:

Name: inici i fi de la línia (per exemple : Cabrils - Vilassar de mar, que
es com la empresa anomena la línia)

Reference: numero de línia (per exemple C12)

Network: ATM (autoritat de transport metropolita). Aquí poso això per que
entenc que el que li interessa al usuari es saber si l'abonament que te li
servirà, i que en aquest sentit el camp network es util.

Operator: la empresa de busos (Casas en el meu exemple)

Agrairé comentaris

salut

miquel